ניגודיות צבעים
למעבר לדף הבית למעבר לדף הבית

שירות ותמיכה

הודעת שגיאה 106

"בעיית חיבור לאינטרנט"

  1. סגירת אפליקציית STINGTV

    בצעו את הפעולות הבאות:

    1. לחצו בשלט על הכפתור עם הבית למשך כ-3 שניות רצופות, ייפתח מסך של סגירת אפליקציות שדולקות ברקע.

    2. לחצו בלחצן הניווט בשלט על החץ מטה, יוביל לכפתור ה"דחה" שנראה כאיקס בתוך עיגול.

    3. לחצו על החץ שמאלה עד שאפליקציית STINGTV תמוקם מעל כפתור ה"דחה".

    4. לחצו על כפתור הOK בשלט , פעולה זאת תסגור את האפליקציה.

    5. כנסו מחדש לאפליקציה.

     

     

     

    Sting_Support_HDMI.jpg
  2. בדקו שאתם מחוברים לאינטרנט

     

    אם השלב הקודם לא עזר וההודעה עדיין מופיעה , וודאו שהמכשיר שממנו אתם מנסים לצפות מחובר לרשת האינטרנט.
    נסו להפעיל שירות אחר שדורש אינטרנט כמו YouTube לדוגמא.
    במידה ואינכם מחוברים, יש להתחבר לאינטרנט ולנסות שוב.

    Sting_Support_Wifi.jpg
  3. בצעו בדיקת מהירות

    חיזרו למסך הבית של Android TV (על-ידי לחיצה על כפתור הבית בשלט) והפעילו את אפליקציית "STINGTV בדיקת מהירות".
    וודאו שמהירות הגלישה שלכם תקינה.
    במידה והמהירות אינה תקינה יש לפעול לפי תהליך תפעול תקלות מהירות גלישה.

    speed_test_app_icon.jpg
  4. הפעלה מחדש למכשיר


    במידה ובדיקת המהירות תקינה, נסו לנתק את המכשיר שלכם מהחשמל ולחבר אותו מחדש.
    לאחר מכן נסו שנית

    Sting_Support_Electricity.jpg

האם המידע במדריך היה מועיל?

תודה על המשוב!

לקחנו לתשומת ליבנו :)

תודה על שיתוף הפעולה!