ניגודיות צבעים
למעבר לדף הבית למעבר לדף הבית

שירות ותמיכה

מהירות הגלישה שלי לא תקינה

תהליך תפעול לתקלות במהירות הגלישה

  1. במידה והמכשיר מחובר ב-WiFi


    בידקו במכשיר אחר אם מהירות הגלישה שלכם תקינה בהתאם לחבילה שרכשתם מספקית האינטרנט.

    במידה וגם במכשיר אחר מהירות הגלישה אינה תקינה יש לפנות לספקית האינטרנט לפתרון התקלה.

    אם המהירות במכשיר אחר תקינה, נסו להפעיל מחדש את המכשיר ממנו אתם צופים ואת הנתב.
    אם התקלה עדיין לא נפתרה נסו לקרב בין המכשיר שלכם לנתב או לחבר את המכשיר שלכם לנתב באמצעות כבל רשת.

     

    שימו לב:

    • רוב הנתבים משדרים לטווח של כ- 15 מטרים.
    • במידה והנתב או ה- STINGTV Box נמצאים בממ"ד ייתכנו קשיים בקליטת ה- WiFi.
  2. במידה והמכשיר שלכם מחובר בכבל רשת


    נסו להפעיל מחדש את המכשיר שלכם ואת הנתב.
    במידה עדיין מהירות הגלישה אינה תקינה, בידקו את מהירות הגלישה במכשיר אחר.
    אם גם במכשיר מהירות הגלישה אינה תקינה יש לפנות לספק האינטרנט שלכם לפתרון הבעיה.
    אם מהירות הגלישה במכשיר אחר תקינה פנו אלינו בצ'אט ונשמח לעזור.


    לשיחת צ'אט עם נציג

האם המידע במדריך היה מועיל?

תודה על המשוב!

לקחנו לתשומת ליבנו :)

תודה על שיתוף הפעולה!