במידה והמכשיר מחובר ב-WiFi
בידקו במכשיר אחר אם מהירות הגלישה שלכם תקינה בהתאם לחבילה שרכשתם מספקית האינטרנט.
במידה וגם במכשיר אחר מהירות הגלישה אינה תקינה יש לפנות לספקית האינטרנט לפתרון התקלה.
אם המהירות במכשיר אחר תקינה, נסו להפעיל מחדש את המכשיר ממנו אתם צופים ואת הנתב.
אם התקלה עדיין לא נפתרה נסו לקרב בין המכשיר שלכם לנתב או לחבר את המכשיר שלכם לנתב באמצעות כבל רשת.
שימו לב:
- רוב הנתבים משדרים לטווח של כ- 15 מטרים.
- במידה והנתב או ה- STINGTV Box נמצאים בממ"ד ייתכנו קשיים בקליטת ה- WiFi.