בצעו בדיקת מהירות
חזרו למסך הבית של Android TV על-ידי לחיצה על כפתור הבית בשלט.
הכנסו לאפליקציית "בדיקת מהירות".
המשיכו בתפעול פי תוצאות הבדיקה.
פתרון תקלות באפרינג (Buffering)
חזרו למסך הבית של Android TV על-ידי לחיצה על כפתור הבית בשלט.
הכנסו לאפליקציית "בדיקת מהירות".
המשיכו בתפעול פי תוצאות הבדיקה.
נתקו את ה- STINGTV Box מהחשמל וחברו אותו מחדש לאחר כ-3 שניות.
במידה והתקלה לא נפתרה אנא פנו אלינו בצ'אט ונשמח לעזור.
בצעו את הפעולות הבאות:
שימו לב:
אם מהירות הגלישה ב- STINGTV Box עדיין לא תואמת את חבילת הגלישה שלכם - פנו לספק האינטרנט שלכם.
אם מהירות הגלישה תקינה ועדיין השידור נתקע או מקרטע - תוכלו לזמן טכנאי באתר באמצעות הזדהות ב-sms או שם משתמש וסיסמא.
* שימו לב - על-מנת ליהנות משידור תקין ורציף באיכות גבוהה אנו ממליצים על חיבור של לפחות 40Mbps.
לקחנו לתשומת ליבנו :)