בדיקת האינטרנט בבית
ודאו שרשת האינטרנט פועלת בצורה תקינה, נסו לגלוש ממכשירים אחרים.
במידה וישנה תקלה ברשת האינטרנט אנא פנו לספק האינטרנט שלכם לפתרון התקלה.
ודאו שרשת האינטרנט פועלת בצורה תקינה, נסו לגלוש ממכשירים אחרים.
במידה וישנה תקלה ברשת האינטרנט אנא פנו לספק האינטרנט שלכם לפתרון התקלה.
במידה והסטרימר מחובר לאינטרנט באמצעות כבל רשת, וודאו שהכבל מחובר בצורה תקינה ליצירה הרשת בסטרימר ולנתב או לשקע הרשת.
במידה והסטרימר מחובר לאינטרנט באמצעות רשת WiFi, הכנסו להגדרות Android TV וודאו שהסטרימר מחובר לרשת ה- WiFi שלכם.
נתקו את הסטרימר מהחשמל, המתינו כ- 5 שניות וחברו אותו מחדש.
כעת נסו לצפות בשנית.
נשמח לעמוד לשירותך בצ'אט
לקחנו לתשומת ליבנו :)