ניגודיות צבעים
למעבר לדף הבית למעבר לדף הבית

שירות ותמיכה

בצעו את הפעולות הבאות:

  1. בדיקת האינטרנט בבית


    ודאו שרשת האינטרנט פועלת בצורה תקינה, נסו לגלוש ממכשירים אחרים.

    במידה וישנה תקלה ברשת האינטרנט אנא פנו לספק האינטרנט שלכם לפתרון התקלה.

  2. בדיקת חיבורים


    במידה והסטרימר מחובר לאינטרנט באמצעות כבל רשת, וודאו שהכבל מחובר בצורה תקינה ליצירה הרשת בסטרימר ולנתב או לשקע הרשת.


    במידה והסטרימר מחובר לאינטרנט באמצעות רשת WiFi, הכנסו להגדרות Android TV וודאו שהסטרימר מחובר לרשת ה- WiFi שלכם.

  3. הפעלה מחדש לסטרימר


    נתקו את הסטרימר מהחשמל, המתינו כ- 5 שניות וחברו אותו מחדש.

    כעת נסו לצפות בשנית.

    Sting_Support_Electricity.jpg
  4. Sting_Support_Chat.jpg

האם המידע במדריך היה מועיל?

תודה על המשוב!

לקחנו לתשומת ליבנו :)

תודה על שיתוף הפעולה!