ניגודיות צבעים
למעבר לדף הבית למעבר לדף הבית

שירות ותמיכה

הודעות שגיאה מספר 901, 902, 903 או 904

תקלה בניגון תכנים

  1. ניגון מחדש


    לחצו על מקש "חזרה אחורה" (←) ונסו לנגן את התוכן המבוקש בשנית.

  2. הפעלה מחדש ל- STINGTV Box


    נתקו את ה- STINGTV Box מהחשמל וחברו אותו מחדש לאחר כ-3 שניות.

  3. בדיקת מהירות


    היכנסו לאפליקציית בדיקת מהירות של STINGTV.
    במידה והמהירות המוצגת תקינה ואין הודעה המתריאה על תקלה כלשהיא - פנו אלינו בצ'אט ונשמח לעזור.
    במידה ומוצגת הודעת שגיאה באפליקציית בדיקת המהירות יש לפנות לספק האינטרנט ולציין שיש לכם תקלה בתקשורת מול שרתי STINGTV.


    לשיחת צ'אט עם נציג

    speed_test_app_icon.jpg

האם המידע במדריך היה מועיל?

תודה על המשוב!

לקחנו לתשומת ליבנו :)

תודה על שיתוף הפעולה!