ניגון מחדש
לחצו על מקש "חזרה אחורה" (←) ונסו לנגן את התוכן המבוקש בשנית.
תקלה בניגון תכנים
לחצו על מקש "חזרה אחורה" (←) ונסו לנגן את התוכן המבוקש בשנית.
נתקו את ה- STINGTV Box מהחשמל וחברו אותו מחדש לאחר כ-3 שניות.
היכנסו לאפליקציית בדיקת מהירות של STINGTV.
במידה והמהירות המוצגת תקינה ואין הודעה המתריאה על תקלה כלשהיא - פנו אלינו בצ'אט ונשמח לעזור.
במידה ומוצגת הודעת שגיאה באפליקציית בדיקת המהירות יש לפנות לספק האינטרנט ולציין שיש לכם תקלה בתקשורת מול שרתי STINGTV.
לקחנו לתשומת ליבנו :)