קודם כל שאלה יפה!
STINGTV זה שירות טלוויזיה חדשני המשודר על גבי האינטרנט עם שפע של תוכן איכותי מכל הסוגים
STINGTV מבוסס על טכנולוגיית AndroidTV ותומך במערכת הפעלה IOS ו-Android בניידים וטאבלטים.
שירות ותמיכה
-
מה זה STINGTV?
-
מה זה Android TV?
פלטפורמה חדשנית מבית Google לטלוויזיות חכמות וסטרימרים מותאמים. הפלטפורמה מאפשרת שימוש באפליקציות ומשחקים שהותאמו במיוחד לשימוש בטלוויזיה. חנות האפליקציות של Google מאפשרת לכל משתמש להתקין אין סוף אפליקציות ומשחקים המותאמים במיוחד לחווית טלוויזיה מתקדמת.
-
מה ההבדל בין Android TV ל- Android?
Android הינה מערכת הפעלה מבית Google המיועדת למכשירים ניידים וטאבלטים, לעיתים מותקנת על מכשירים נוספים כגון סטרימרים, רכבים, טלוויזיות וכו'.
Android TV הינה מערכת הפעלה המותאמת במיוחד לטלוויזיות ומאפשרת שליטה מלאה במערכת באמצעות שלט.
-
מה צריך בשביל להצטרף לשירות?
- נדרש חיבור לאינטרנט במהירות של 40Mbps לפחות.
- כל מכשיר צריך לקבל מהירות גלישה של לפחות 15Mbps בכדי לאפשר את חווית הצפייה והשימוש הטובה ביותר.
- כרטיס אשראי קרדיט ישראלי
-
איך מצטרפים?
קל!
פשוט לוחצים כאן ועוקבים אחרי ההוראות ותיק תק מתחילים לצפות. -
מה מהירות האינטרנט שנדרשת בשביל להצטרף?
STINGTV מעבירה את השידורים על-גבי רשת האינטרנט.
כדי לצפות בצורה תקינה ב- STINGTV Box או בטלוויזיה חכמה אנו ממליצים שמהירות האינטרנט בבית תהיה לפחות 40Mb.
בכדי לצפות באיכות השידור המקסימלית רצוי שכל סטרימר יקבל מהירות גלישה של לפחות 15Mbp/s. -
אפשר להקליט תכנים?
כמובן!
במסגרת שירות STINGTV ניתן להקליט תכנים ממגוון ערוצים חיים המשודרים בשירות -
כמה מכשירים ניתן לצרף לשירות?
- ניתן לצרף לשירות עד 5 מכשירי Android TV ועד 5 מכשירים נוספים (סמארטפונים, טאבלטים או טלוויזיות חכמות שאינן מריצות Android TV).
- כל המכשירים המוגדרים במנוי נדרשים להיות מחוברים לאותה רשת מקומית.
-
אפשר לצפות בחו''ל?
שירות STINGTV זמין בגבולות מדינת ישראל בלבד ונדרשת כתובת IP ישראלית על מנת לצפות בתכנים ולהשתמש בשירות.
-
מה הן שעות הפעילות בצ'אט?
ימי א' - ה' בשעות 21:00 -08:00
ימי ו' וערבי חג 13:00 - 08:00
שבת - אנחנו נחים :) מקווים שגם אתם.
אפשר לשלוח לנו מייל ל- help@stingtv.co.il ונשמח לענות לכם בהקדם. -
יש התחייבות?
חלילה וחס! לא מאמינים שתרצו אבל תוכלו בכל רגע לפתוח בקשה לניתוק מהשירות דרך האתר.
-
יש אפליקצייה ל-PlayStation או Xbox?
כרגע אין לנו אפליקציה המותאמת לקונסולות משחקים, אולי בעתיד.
-
ניתן לקבל שירות טלפוני?
כמובן! נשמח לעמוד לשירותך גם בטלפון ב- 2080*
בנושאים טכניים: 24/7 במהלך כל ימות השבוע.
בנושאי שירות לקוחות: א'-ה' 08:00-18:00, ו' 08:00-13:00"