אפשר לשלם בכרטיס אשראי בלבד.
שימו לב שנדרש כרטיס אשראי שמאפשר חיוב בתשלומים.
לדוגמא כרטיסי דירקט שלא מאפשרים תשלומים לא יתקבלו.


שירות ותמיכה
-
איך אפשר לשלם?
-
קיבלתי הודעת שגיאה בזיכוי או חיוב כרטיס האשראי שלי
כשלון בחיוב או בזיכוי כרטיס האשראי יכול להיגרם מכמה סיבות, ביניהן:
הכרטיס אינו בתוקף, הכרטיס מבוטל, הכרטיס אינו מאפשר עסקאות בתשלומים.
במידה וקבלת הודעה שהוראת החיוב נכשלה - הזמנת הציוד שבצעת נכשלה.
יש לעדכן כרטיס אשראי תקין בחשבונך ולבצע את הזמנת הציוד מחדש.
במידה וקבלת הודעה שהוראת זיכוי נכשלה, יש לעדכן כרטיס אשראי תקין בחשבון שלך ואנו ננסה להעביר את הזיכוי מחדש תוך 4 ימי עסקים. -
מה שם המשתמש שלי לשירות?
שם המשתמש שלך לשירות הוגדר ככתובת האי מייל עמה נרשמת.
אם אינך זוכר את שם המשתמש שלך תוכל להיכנס לאתר yes ע"י התחברות עם מספר תעודת זהות וטלפון לחץ כאן
במידה ובכל זאת לא הצלחת, נשמח לעמוד לשירותך ב-WhatsApp. -
איך משחזרים סיסמא?
שם המשתמש שלך לשירות הוגדר ככתובת האי מייל עמה נרשמת.
אם אינך זוכר את הסיסמה שלך תוכל להיכנס לאתר yes ע"י התחברות עם מספר תעודת זהות וטלפון לחץ כאן.
במידה ובכל זאת לא הצלחת,נשמח לעמוד לשירותך ב-WhatsApp. -
אני רוצה לנתק את המנוי, איפה עושים את זה?
אנחנו כבר מתגעגעים!
לניתוק המנוי -
איך יבוצע חיוב על תקופה קצרה מחודש?
במידה והצטרפתם לשירות או לחבילת תוכן מסויימת לתקופה של פחות מחודש החיוב יבוצע באופן יחסי לכמות הזמן שהייתם מנויים על השירות \ החבילה.
לדוגמא, העלות החודשית של החבילה המושלמת היא ₪99, אם הייתם מנויים על החבילה למשך 5 ימים בלבד, החיוב בגין החבילה יהיה ₪99 חלקי 30 כפול כמות הימים שהייתם מנויים על החבילה (במקרה זה 5).
₪39 חלקי 30 כפול 5 = ₪16.5.שימו לב שישנן חבילות שמוגדר להם מחיר יומי והוא מצויין בתיאור החבילה. עבור חבילות אלו החיוב יתבצע לפי המחיר היומי ולא לפי הנוסחא המתוארת מעלה.
-
איפה אפשר למצוא את המחירון?
למחירון +STING לחצו כאן
-
מתי ואיך נשלחת החשבונית?
החשבונית החודשית תשלח אליכם במייל בשבוע הראשון של תחילת החודש העוקב.
החיוב עצמו מתבצע עפ''י התאריך שקבעתם עם חברת האשראי שלכם.
ב- "החשבון שלי" באתר תוכלו תמיד לצפות בכל החשבוניות שלכם.
לצפייה בחשבוניות באתר ליחצו כאן -
למה החשבונית עבור רכישת סטרימר אינה מפרטת תשלומים?
במידה ורכשתם את הSTINGTV BOX בעסקת תשלומים (רלוונטי רק ללקוחות שהצטרפו לשירות לפני ה- 07/06/2018 ורכשו סטרימרים), פריסת התשלומים תבוצע ישירות דרך חברת האשראי ולא בחשבונית הציוד של +STING
לדוגמא : במידה ורכשתם STINGTV BOX אחד בעלות של 20 שקל ב24 תשלומים , תשלח אליכם חשבונית על סך 480 שקל אך חברת האשראי תחייב אתכם ב20 שקל למשך 24 חודשים. -
אפשר לרכוש חבילות ספורט בלבד?
הזמנה של חבילות הספורט מותנית ברכישה של ה"חבילה המושלמת"
לקוחות קיימים המנויים על חבילות ספורט בלבד עד ליום 28/03/2018 לא יחויבו לרכוש חבילות תוכן נוספות.
החל מיום 28/03/2018 לקוחות קיימים המנויים על חבילות ספורט בלבד אשר יסירו את חבילות הספורט לא יוכלו לרכוש אותן מחדש מבלי לרכוש את ה"חבילה המושלמת" -
איך משנים את חבילות הטלוויזיה שלי?
בכל זמן תוכלו להוסיף ולהסיר חבילות טלוויזיה בהתאם לחבילות שניתנות לרכישה באותה עת.